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Post - kermit

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Moto strane, catorci, ratamaglia & cancelli / Re: Un trial "speciale"
« il: 03 Novembre 2014, 13:44:17 »
bellissima!!!
 sm472 sm472 sm472 sm472

3857
Per favore Lamberto,  puoi cancellare la foto?
preferisco che le cose di famiglia non vengano usate così!
Già è difficile per mio zio...

3858
 Prenotato ore 20.00 alla latteria agricola di lainate...
chiedo cortesemente di darmi conferma,  disdetta o altro entro mercoledì,  per non fare la figuraccia dell'ultima volta!
A nome Brescia -motoalpinismo

3859
Notizie e curiosità / Re: A volte ritornano. Perfino da Palazzolo
« il: 31 Ottobre 2014, 16:48:01 »
non so esattamente, ma non era insieme a fantic ultimamente la SWM?


quindi questa, che sembrava segnasse il ritorno in un campo di nicchia, ma sgombro di concorrenza... nulla?

3860
Drive in / Re: Auguri di buon Halloween
« il: 31 Ottobre 2014, 15:53:57 »




che trattoria sarà?





MUHAHAHA!! AUGURI LULLONI!

3861
Telaio beta rr 125, motore evo 300 4t.
finito.
credo che il telaio della rr 125 sia lo stesso della rr 50....
non so se ci sta il motore evo 300 4t.... :SAD:

ma così cosa avresti di più di una alp 200 (a parte 100cc in più e un motore più costoso?)

beh credo che nel telaio della piccola rr un motore trial ci stia, il telaio dovrebbe sopportare sollecitazioni da enduro, se si trova il compromesso di sospensioni, senza spendere soldi, ma magari facendo fuori anche i fondi di magazzino,  hai una diretta concorrente della t-ride meglio rifinita e magari l'avviamento elettrico.
Una vera moto da escursionismo alpino a largo impiego, molto più tecnica della alp 200, più leggera e prestante. ?

3862
Telaio beta rr 125, motore evo 300 4t.
finito.

3863
Drive in / sequel on any sunday
« il: 29 Ottobre 2014, 13:42:47 »
Avete visto che il 5/6/7 novembre al cinema (e solo quei giorni)
C'è:


3864
Drive in / Re: pink ride
« il: 29 Ottobre 2014, 13:37:02 »
È un'intervista a puntate con le immagini del loro viaggio in Tunisia,  per molti di voi, sono ricordi, per altri... voglia di partire...
poi ci sono pure le pulzelle!

3865
Drive in / pink ride
« il: 28 Ottobre 2014, 23:13:50 »
Dinamica channel c'è pink ride con la perego e la fondatrice di donne in sella...
devono essersi fatte un bel giro di fuoristrada!

3866
Drive in / Re: Röhrl
« il: 28 Ottobre 2014, 22:17:30 »
Non so se è solo legato all'età (probabilmente la stratos era già OS) ma a scrivere "la regina dei rally" esce lei:


3867
io passo.
max.

perché?
Sei un lullone! Ci sono un paio da milano sud, ario da corvetto, puoi unirti per non annoiarti nel tragitto!

3868
BMW / f800gs light
« il: 28 Ottobre 2014, 16:10:08 »






The front conversion, reduced weight and improved power characteristics lend the GS previously undreamt-of riding characteristics, opening up new dimensions to the more ambitious rider that would be impossible with the “meek and mild” F 800 GS.

Our optimised engine management stands out from the crowd with its spontaneous throttle response, extremely fast acceleration and a rich yet even draw-through.

The Brazilian “Jacaré anão”, known in English as “Cuvier’s dwarf caiman”, is a light, long-legged representative of the caiman species with a nasty bite.

Just as eager to go on the offensive and just as aggressive is our concept bike, which offers way more possibilities than the somewhat meek F 800 GS. Lightweight, sporty and extremely agile, it is intended to uphold the ideals of the R 80 G/S while showing just what is possible. We tailored this special GS to the personal requirements of no less a personality than our own “works rider” and four-time German champion Dirk Thelen.

When in 2008 we hit on the idea of conjuring up a competitive motorbike out of the meek and mild F 800 GS we had no idea of the huge outlay of time and expense that was waiting for us.

What has emerged is a completely reworked motorbike which is sensationally light and, thanks to the many innovations and classy materials, boasts sensational ride characteristics.

Big fat weight savings of 30 kg and a significantly lighter front end render possible a whole new set of riding manoeuvres – both on- and off-road.

The Jacaré‘s smooth tank and side fairings allow for maximum freedom of movement off-road and will survive a spill, which is not something you can say of the opulent yet vulnerable plastic ornamentation that graces the original.

The powerful Hella headlights in ellipsoid (low-beam) and Xenon (full-beam) construction provide excellent illumination.

The aggressive front mask, drawn right through to the tail, is a real eye-catcher – at first glance the tail doesn’t appear to include a rear light. This is built into the little Kellermann indicators, as is the brake light.

Components of our concept:

Tank/tail fairing (glass-fibre reinforced plastic/Kevlar hybrid)
Performance Controller
“TriQ” top yoke set
Front mask with XENON headlights
Lightweight tail conversion
“Extreme” engine protector
“ERGO Sport” seat
Kellermann indicators with built-in brake/rear light (rear)
Laser sports exhaust system
In order to bring about a slim tail the Wunderlich technicians have banished the tank filler plug under the seat, which is now removed in a matter of seconds using a rip cord.

The low weight and envisaged area of use mean that the toughened glass stopper is now adequate for all purposes. The ABS, completely incompatible with sports use, has been ditched, and a Wunderlich front wheel hub machined out of solid metal also shows solid quality in detail – “made in Germany”.

The Performance Controller, tuned by Wunderlich, guarantees a dynamic response across the entire RPM range and instantaneous revving.

Ideal foils to this are the perfectly tuned Öhlins shock element and outstandingly tuned forks, and sure grip is provided by the Conti TKC-80 tyres. For off-road use the bike is shod with new Conti “Intermediate” off-road sports tyres.

As the “Jacaré” was developed from the very first draft as a prototype, Wunderlich developed a clearly defined and comfortable ERGO seat and gave the top yoke construction, machined out of solid metal, an adjustable handlebar clamp. The many high-quality components, such as the adjustable, roller-bearing-mounted and retractable gear lever, the light footrests machined out of solid aluminium and the patented “VarioLever” hand levers, all serve to make looking at the “Jacaré” a fascinating voyage of discovery.

So all that’s left to say is: “may you never be lacking in bite”.

3869
...concerei una moto mi pare da 60k dobloni così!




3870
Moto d'epoca / Re: Il padre di tutte le Ducati Monster
« il: 28 Ottobre 2014, 15:48:35 »
P_ _ _ _ _A!!!!


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